Bröllopsfotograf

Nu har lilla fotografen varit här och han tycktes gilla schemat vi knåpat på. Ska bara finslipa det (och räkna med tidigare frukost, tidigare mycket och tidigare fotografering mm). Han ville ta några bilder på ett ställe till innan vigseln. Så knåpa lite till sen maila honom schemat. Pratade även lite med halva värdparet *S* Han skulle höra av sig snart igen (inte så lång tid kvar) och han skulle även ta kontakt med toastmaster. Gooooosch jag är så jäkla nervös och det är mer än två veckor kvar!
Har fått lite OSA (jag bad en fråga andra som inte svarat) och har fått mest negativa besked. Men jag pratade med min ena kusin idag och hon och hennes mamma kommer (med hennes mormor och morfar men det gör inget bara hon kommer) Ska bli kul att träffa dem igen :)
Vad har hänt mer? Fjärilarna snurrar och snurrar i lilla magen. Är så grymt nervös... upprepar det ordet.
HV spelar rätt bra nu iaf. Första perioden var katastrof, andra perioden grymt bra... nu i tredje så är jag glad om de kan hålla nollan iaf, bara så de får ett överläge, alltså 3-2 i matcher. Nästa är ju hemma hos Lkpg och då lär ju HV förlora tyvärr men sen kan de ju avgöra hemma om de skulle vinna idag. Vilket jag verkligen hoppas på.
Imorgon ska jag bli sminkad *mer nervös* Men det ska bli kul att se hur jag ser ut i smink *asg* Sen får jag bara hoppas att tjejen är bäst på det där så hon vill sminka mig igen på bröllopsdagen. Funderar på om man inte ska ge henne ett presentkort på tex smink sen. Kan ju vara rätt klockren gåva/betalning.
Har ingen större lust att gå ut och gå ikväll men det är nyttigt så det är bara att ta sig i kragen och dra sig ut efter hockeyn. Jag är mongolidtrött och sur på tv:n i sovrummet som inte fungerar. Typ bara 1,2 och fyran som fungerar. *SUCK* hur ska jag kunna sova om jag inte får se på tv:n en liten stund i sängen?? TV:n var dum igår också tyvärr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0