Bröllopsnerver

Jo nerverna är på helspänn... men samtidigt tror jag att de är på väg att lägga sig också. Jag har inte lika stora problem denna veckan som förra och jag är nu jättetrött hela tiden istället för på hugget hela tiden. Det är jättejobbigt när man går som en zoombie hela tiden när jag faktiskt har saker att göra. Igår kväll så gick vi igenom sakerna vi ska ha med till lokalen iaf. SÅ nu står skiten här i vardagsrummet. Sen har vi bokat tid med prästen också. Så på torsdag morgon kommer han hit. Han blev ombedd att ringa till min faster också. Sen blir det kul att se om han gör det eller inte. Men om inte annat så lär hon ringa upp honom. Mer då... inte så möe... hade tänkt börja baka tårtorna idag men har verkligne inte orkat. Ska ta tag i det imorgon och försöka göra en iaf. Då har jag ju gjort en liten del *S* Imorgon ska jag iväg till Jahn igen också. Hade varit kul om jag hade goda nyheter till honom men tyvärr inte ännu iaf.
Jag ska fila på hippan... *lovar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0