Bröllopssaker

En sak...

...som blir dyr: Lokalen
...jag gör själv: Tårtan
...jag är nöjd med: Folket omkring
...jag är orolig för: mycket tyvärr
...som brudgummen fixar: Skriver ut papper
...som en vän hjälper dig med: Stöttning
...som inte får hända: Maginfluensa
...jag ska köpa nästa lön: Kläder
...jag inte hade tänkt på: Ja det vet jag nog inte om jag inte tänkt på det :)
...till som brudgummen fixar: Sin skjorta och slips
...jag köpte väldigt tidigt: Brudklänningen
...som vi inte har bestämt än: Hur dukningen ska se ut exakt
...vi är överrens om: Färgtemat
...vi inte är överrens om: Vi vill båda ha våra efternamn men någon måste ju ge sig

och en sak jag ser fram emot: Bröllopet såklart!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Vi gifter oss den 6/6, så ni är före oss. Det är ju riktigt riktigt nära för er nu! Hur känns det så här i slutet?

2008-04-16 @ 12:19:35
URL: http://maraz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0