Bröllopstårta...

I våra huvuden så vet vi hur vår brällopstårta ska se ut. Frågan är ju bara om man får till den så bra. VI har en bild på en liknande tårta men vill inte lägga ut den här då det är någon annans bild. Jag ska strax sätta igång och börja baka på tårtorna. Dock så gör jag bara en eller två idag men bara en åt gången. Har inte så jättemycket plats i frysen heller så även om jag skulle baka alla idag skulle vi få slänga många. Nu har vi bestämt om det bli vit eller chokladtårta iaf. Alltid något :)
Fyllningen är till 70 bestämd... vi har valt fyllningar men vi vet inte hurdan den blir den sista så därför vet vi inte riktigt ännu. Det är nämligen en som är allergisk som vi måste anpassa efter men Joel ska ta reda på hur det var och vilken sort hon kan äta så vi kan göra det där också. Ena fyllningen köper vi i helgen eller nästa vecka och den andra kan jag göra på tisdag eller onsdag. Måste göra lite blommor och blad också. Inget man har tid att göra sista dagen eller dagen innan.

Sen vill jag fortfarande ha eran hjälp med inlägget nedan gällande min hårfärg. SNÄLLA jag behöver er hjälp! Rösta bara på ettan eller tvåan. Svårare än så är det inte.

Det gick rätt ok hos Jahn idag... jobbigt men sånt får man väl stå ut med. Inte kul läxa dock men jag måste göra den.
Nepp ut och göra en tårta nu då... sen ett avsnitt Greys Anatomy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0