Brudsminkning

Nu har jag blivit sminkad av proffset som ska sminka mig på den stora dagen. Måste säga att jag är rysligt nöjd just nu. Har aldrig sett ut så här och Joel såg lite nyförälskad ut *S* Lite svårt att låta bli att göra något med ögonen för det är så ovant när man inte är sminkad annars. Men jag tror nog att detta ska gå bra. Bara en fråga. Hur snyter man sig??? Snoken rinner men jag vill ju inte förstöra något! Fast det är ju bra att prova att göra saker nu när det bara är ett test.

Blir kul att se hur man ser ut sen... om två veckor och två dagar *Nervis* Det var riktigt skönt att bli sminkad också. Jag får be henne komma hit och sminka mig varje dag :D

Idag har jag gått i mina skor en stund också. Hoppas verkligen fötterna och skorna hinner vänja sig vid varandra. Egentligen är det ju bara under vigseln man måste ha på sig dem. Man kan ju ha andra skor på sig undermiddagen tex och vid fotograferingen ska inte skorna synas heller för de tlär ju inte bli några bilder när Joel håller mig i famnen *ASG* kanske en liggande- i-hög-bild i så fall!

Ikväll kommer Joel hem sent igen. VI ska dock bara äta lite pasta med skinksås så vi blir inte jättesena med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0