Brutna planer...

Mina sååå stora planer ändras. Hängde upp tvätt ute på ballkongen för nu skiner verkligen solen (passade på att sola de fem minutrarna i linne *S* ) Svärmor ringde och hon kände sig också fräsch i kroppen (mot vad vi gjorde igår kväll) så vi ska åka ut och köra det sista racet idag igen :) VI har ju inte sååå mycket kvar att göra men man kan alltid finslipa på saker. Förhoppningsvis är vi ensamma där ute och då kan Liza få springa runt och busa massor igen. Annars får hon sitta i lina. Den ligger redan packade och klar i bilen så idag glömmer vi nte den iaf. Sen ska vi ju givetvis fika också. Tackade nej till att ta med bullar. Hon fick ta med en liten sockerkaka men den kan man ju ge lite bitar av till Liza. Inte för att hennes verk inte är megagoda utan för att jag vill känna mig HELT nyttig när jag är där ute och sliter... allt för att gå ner ett hekto, gärna mer! Sen är det ju faktiskt en avkoppling också, om man är där ensamma. Nu ska jag käka lite så vi kan åka sen. Om en halvtimme vill säga. Kanske hinner slänga igång en tvättmaskin innan också.

Kommentarer
Postat av: JoHell

Skönt att åka ut till Beckershov, vill också. Skitskönt ute, gick en sväng på lunchen ute.

2008-04-04 @ 14:15:53
URL: http://cdmannen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0