Helg

Nu är det äntligen lördag och älsklingen var hemma när jag vaknade... fast han lige roch sover med en trötthund. Jag har vikt tvätt, packat upp massa glas som vi fick från svärmor, ja det gjorde jag för att komma åt Liza korg så jag kan lägga ner hennes leksaker i den igen. Är trött på alla hennes leksaker i sovrummet. Men nu har jag iaf tömt den och kan snart gå in och lägga ner hennes saker i den. Ska försöka få bort hennes granar idag också. Skulle behöva dammsuga av hela lägenheten och gå runt och småplocka. Sen givetvis tvätta tvätta och återigen tvätt. Sen hänga tvätt och vika mer tvätt *S* Det blir en ond cirkel av det hela ju! SÅ jag ska nog ta och börja med att hänga tvätt som är tvättad och vika ihop den som är torr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0