Kaffekoppen

Jag och kaffekoppen och vovven hittade ut på ballkongen nyss. Var så skönt... inte massa sol dock men precis lagom temperatur. Kom fram till att jag ska ha ett mål. Målet ska jag ha nått inom 2 veckor. Nu ska jag ge mig tusan på det. Ni som kommer på vigseln kommer nog märka vad det är jag syftar på. Joel sa att det regnar inne i stan så det kommer väl hit snart. Vi SKA ut och gå ikväll så det är bäst för vädret att det skärper till sig. Ska snart ut och ta tag i disken igen. Eftersom jag får ont i ryggen av att stå där för länge så tar jag bara små stunder. Går därifrån precis innan jag börjar få ont så behöver jag inte så mycket rast. Det låter som om vi har värsta bergen med disk *S* det är dock bara bestick mm kvar. Går i mina skor också för att vänja fötterna och skorna vid varandra. Känns rätt ok. Ska tvätta med!
Höres!

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack, är jättenöjd med lokalen! Kommer bli super! Längtar till jag också kan börja gå in skorna :-)

2008-04-14 @ 20:32:13
URL: http://www.080809.bloggagratis.se
Postat av: jeek

det låter skitbra jag hoppas du uppfyller ditt mål
behöver du hjälp att klara det så hicka högt!!

2008-04-14 @ 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0