Kvällen

Nu har Mikke åkt hem och han nanar... och vi har varit ute på vår kvällsrunda. Helt gudomligt skönt var det ikväll. Lite kallt på slutet. Bushunden var riktigt pigg och alert idag *kul*
Mikke är så himlans go... vi har verkligen gjort ett bra val med honom. Jag tror han kommer reda ut det hela väldigt bra. Nu ska jag ta en dusch var det tänkt, sen ska jag kolla på CSI och sen sova. Det är mina stora planer för ikväll :)
Liza ska sova och sova.... hon är nani nu!
Imorgon ska jag till Jahn... längesedan nu så det är väl välbehövligt antar jag. Sen hoppas jag Lina kommer imorgon. Hon var visst hemma idag. Annars så får vi ta det när hon kommer tillbaka. Nehepp... mata fiskarna och sen duscha. Det låter gött! Imorgon är det hockey också ja :D :D :D Hhhhhhhhhhv Blåååååååååå tjallallalallalalalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0