Måndagen

Idag har jag känt mig rätt duktig... TV:n satte jag på först kvart i sju när hockeyn skulle börja. Fram tills dess har jag städat i köket (och fått undan allt från diskbänken) ska bara rengöra golvet där också och röja på de andra bänkarna men det är ingen mer disk eller snusk kvar där utan bara prylar mm.... och sen har jag plockat i sovrummet och sorterat tvätt. Ska plocka ihop lite mer saker där och sen är det bara golvet kvar där inne också. Vardagsrummet är det dags att  röja i imorgonTvättat två maskiner... nr 2 vart precis klar så den ska jag hänga när matchen är över... sen ska jag försöka vika lite när Jordan är. Sen ska vi ut och gå en promenad. Regnet var snart över i eftermiddags. Nu matchen igen.... 5-1!!!! KÄMPA HV!!!!

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Vad gjorde man utan TV:n? ;)

2008-04-14 @ 21:17:36
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0