Min älsklings födelsedag

Japps... idag fyller Älsklingen år. SÅ nu är vi båda två bröllopsåldriga. :)
Det har töat en del.... det kom ju en himlans massa snö igår. Helt galet väder. Vi måste iaf försöka städa, tvätta och byta däck på bilen idag.
Vi räknade iho vad det sista skulle gå på till bröllopet. Det är inga roliga siffror man har med att göra. Men men.... nu är det mindre än 3 veckor kvar.  Tiden går lite snabbt nu tycker jag!
Igår gjorde vi den sista tårtan innan bröllopet och jag tror vi kommer kunna klara det här. VI måste bara ha kyltillgång för våra tårtor sedan. Tror jag har ett hum om hur se ska dekoreras också.
Nu ska jag sluta babbla och gå upp och skära en tåtrtbit och göra en kopp kaffe till gubben så ska jag gå ner och väcka honom sen.... sjunga lär jag inte göra *S*

Kommentarer
Postat av: marre

haha ja, fast denna drömmen var bättre än dom jag brukar drömma. oftast drömmer jag att jag dör typ:P

2008-04-13 @ 11:51:02
URL: http://marrree.blogg.se
Postat av: iluna

gud så spännande, men 30 pers e ganska lagom... Ja längtar tills min dag kommer.
Hoppas att de blir precis som ni tänkt er och att allt klaffar som de ska :)

2008-04-13 @ 14:02:14
URL: http://iluna84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0