Minifilm :)

Jag ska se om jag inte kan jobba med ett litet projekt sen. Säger inte så mycket men ni får en ledtråd:


Har duschat, filat fossingarna, smörjt in mig (Hellyxigt värre) sen har jag hunnit fundera på det där med tvätt. Det har börjat mulna på ute nu och det är ju inte så kul att hänga ut tvätten då... men jag ska nog göra slag i saken för vi måste byta sängkläder och då blir tvättkorgen full igen så jag SKA sätta igång en maskin bums *gäsp*

Är skapligt trött i ögonen men det har jag varit nu i tre dagar efter att jag varit ute några timmar. Det är väl ögonen som vänjer sig vid pollen och solen. Har försökt att få lite färg men tycker inte jag lyckats särskillt bra. Satt på ballkongen en stund förut och löste sodoku. Blev några gjorda men sen frös jag om fossingarna som var i skuggan. Tavättmaskinen var det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0