Möhippa

Idag var det då dags för min möhippa. Ska försöka skriva ihop en liten story om det sen... Men hur som helst så tycker jag att vi hade en trevlig dag idag *S* Mot alla odds :D Så TUSEN TACK MIA! Det är ju tanken som räknas.

Saknar min klänning. Vill ha hem den. Fånigt för det är ju ingenting jag går och kollar på varje dag precis men ändå känns det tomt utan den. Men men... den kommer ju hem tids nog.

Sen är jag så himla trött på människor som inte kan sköta sig själva... och som bara har en sak i huvudet. Låt oss fira våran dag som vi vill så blir den bäst för oss! *MORRAR*

Ska ladda ur kameran imorgon så kanske ni får se en bild på klänningen och kostymen. Men bara kanske. Vet inte ens om det funkar att ladda ur den i min dator nu... jupps.. jag sitter med min dator nu :D :D Äntligen är den klar men jag har inte hunnit prova allting ännu. Men jag ska försöka hinna med det i veckan. Komme rju jobba en del via den nu så...

Nä nu är jag faktiskt riktigt trött. Så jag ska tvätta av mig lite sen sova osm en stock (om jag osmnar vill säga)

HÖRS!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

hojta gärna till när du har skrivit en story, vore kul att läsa!

2008-04-21 @ 00:00:03
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0