Morgondagens planer

Japps, just nu sitter jag och funderar på vad som ska hända imorgon om det är lika fint väder. För det första ska jag gå upp när väckarklockan ringer så jag inte sover lika länge som jag gjorde idag. Sen ska jag sätta igång och tvätta massa tvätt och hänga ut dem i det fina vädret så är de torra på en timme. Ska vika ihop den rena tvätten jag har i fåtöljen och lägga in den. Försöka röja av lite i vardagsrummet och se om jag kan klistra lite på en skyllt till dagen D.
Och som sagt om det är fint väder så funderar jag på att antingen ta med mig en kanna saft och en bok och gå ut på ballkongen och sitta och få lite sol på mig eller att annars gå iväg till svärmor. Det beror helt och hållet på. RInger hon och babblar så räcker det men ringer hon inte kan jag gå iväg och fika lite iaf. En liten dos varje dag räcker *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0