Morgonen.

Joel fick liv i mig runt 07.44 då sa jag att jag ville sova. Sen hann jag fundera i tre sekunder om jag skulle gå med honom eller inte. När klockan sloog 07.45 hade jag varit på toa och fått på mig allt utom strumpor. Ja det gick fort det med sen var vi på väg. :) Kände mig lite duktig faktiskt. Sen gick jag och Liza en runda själva medans han fortsatte mot sitt jobb. Det roliga var bara att jag sa till honom på skarpen att ta på Liza kopplet för jag skulle gå med honom. Han muttrade lite men gjorde det. Givetvis var inte Liza vaken så hon gick och la sig igen med koppel och allt *SÖTNÖT*

Nu har jag kollat på gårdagens insider. Jävligt dåligt att de snackar skit om Camilla och tog bort saker hon sa. Men huvudsaken är att jag vet att hon aldrig skulle skada ett djur. Dock så var det blandade känslor för mig när de slaktade hästen. Jag ville se hur det gick till för att veta hur pass mycket Plutten hann lida. Plutten kan inte ha hunnit tänka ens en gång. Det gick något så otroligt fort. SEN kom saknaden igen :'( Min älskade häst!

Kommentarer
Postat av: kristin

tack för att du kikade in :)

2008-04-26 @ 12:11:05
URL: http://sunshinyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0