Mycket igen...

Först och främst så var det inget jättefint väder igår. Så vi satt varken på ballkongen i kylan eller gick till svärmor. Dock så tvättade vi och hänge ut en hel del. Det luktar ju så himla gott då! Sen gick vi ut och gick när vi skulle möta Joel. Vi går en liten runda i skogen varje dag nu :) Igår så mötte vi Sofia och hennes lilla flicka. Tror hon bara är två veckor än så länge. Så jätteliten och jättesöt. Givetvis, sådan mor sådan dotter.
Skulle hört av kyrkan i mitten på förra veckan, sa de när Joel ringde i början på förra veckan. Dock har vi inte hört ifrån dem ännu. Sen skulle FK försöka höra av sig i början på denna veckan men det har de inte heller gjort *SUCK* Sen fick jag ett mail från en präst som skulle vigt oss, men det blev massa strul och vi förlorade henne. Sen för någon vecka sen så bestämde vi att vi skulle försöka få tag på henne till 200% Och efter massa efterforskning (tack vare min faster) så fick vi tag på henne men då hade hon redan blivit bokad vårt datum. Iaf så fick jag nu svar på mailet jag skickade för några veckor sen (hon hade haft problem med mailen) och förmodligen trodd ehon jag var någon annan men svarade vem jag var och vad det gällde och att vi fått beskedet om att hon var upptagen. SURT!!!!
Sitter och funderar på om jag ska ringa svärmor och fråga om vi ska åka ut till beckershof. Perfekt väder idag för det ändamålet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0