negativt vs positivt

Igår kväll så släpade jag mig ut och hade verkligen ingen vilja. Dock så kom vi runt rundan och det kändes bra. Tills vi kom in och datorn strulade till allt ordentligt. Såååå surt och givetvis började dagen så också. En dator som vägrar. Jag får iaf igång msn och internet men inte mer än så. Fick igång ett program till men jag vet inte om jag ska hurra för det.

Har kollat på en film också... Dan in real life elle rnåt hette den. Rolig, sorglig och lite romantisk. En rätt ok film att se när man är deppig (på datorn och mycket annat) Just nu sitter jag på ballkongen och Liza ligge rhär ute också. VIlket underbart väder. Dock så känns det lite svettigt nu *S*

Om två timmar så går gubben hemåt eller om Lina skulle hämta honom och sen kommer hon hit då givetvis. Idag gäller det. Hoppas hoppas bara jag blir nöjd med allt... men det ska väl inte bli dåligt och givetvis 3000 gånger bättre än om jag skulle göra det själv.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med och tävla här: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Hoppas du får en bra dag!

2008-04-17 @ 15:11:39
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0