Oj vilken roman det blev

Nu är det precis som för alla andra sovdags för mig... VI har varit ute och gått. Idag gick det fort. På ca 30 minuter hann vi rejsa runt :P Gissa om jag känner av mina ben... men jag har lite vilja... och lite lathet också. Har diskat upp nu ikväll så sliper jag stå och diska allt imorgon igen. Skönt att ha det gjort så jag kan koncentrera mig på det andra som ska göras. Imorgon (läs idag) kommer Mikke hit också... Har tjatat på Joel om att han ska skriva upp saker men nej då *suckar* Fast jag älskar honom ändå...men man vill inte behöva tjata. Tvätten är hängd där ute också så den ska väl vikas ihop imorgon. Liza skötte sig jättebra på promenaden. Jag funderar på om jag ska följa svärmor en bit imorgon när hon går hem... då får man lite hjälp ut och en promenad på det, finfint! Slänga i sig lite vatten (duschade när jag kom hem) och sen krypa till kojs kanske. Det har känts som en riktigt bra dag idag trots bekymrena man har :( Imorgon ska jag försöka gå ännu lite mer i skorna. De står vid soffan nu så då kan jag bara lsänga på mig dem när jag är uppe och plöjer imorgon bitti. Vore skönt att ha det gjort men gör man allt i sista sekund så får man skylla sig själv. Ni glömmer väl inte bort Lizas blogg?
http://hundenliza.blogspot.com
Nej vattnet sen sängen... kanske en lite snus :P Har bara tagit två idag *STOLT* Men nu är begäret stort *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0