Paket

Jo Joel var gullig och hämtade ut mitt paket idag. Vi beställde lite underkläder. Nu har jag en helt underbar BH till bröllopet. Urskön och som man kan ta av axelbanden på =PERFEKT FÖR ÄNDAMÅLET!

Vi pratade om att ta en längre promenad imorgon. Kan vara skönt för mina muskler som fått hårdträning i några dagar. Jag är sugen på att gå förbi catrineholms gård och bortåt mot Willys till men "bakvägen" så att säga. Vet inte hur pass de har med skogsvägar... men vet ju att det går någon väg bort till rondellen mot (Etuna?) och Västerås. Vi får se vad gubben min säger.

Ska kolla klart på en film sen ska jag sova. Var jättetrött förut men är rätt pigg just nu :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0