Promenix

Efter hockeymatchen så drog vi iväg på en promenad igen. Nu är vi hemma och har tom hunnit tvätta Lizas rumpa. Inte nådigt skitig hon blivit. Hon sket (trodde hon för det var max en droppe varje gång hon satte sig) ungefär var 5 meter hela rundan sen kanade hon på rumpan. Vilket gjorde den smutsig. Undrar var hon ätit för dumt? Nu ligge rhon iaf här och sover så sött så. Det ska bli skönt att sova snart faktiskt. Ska bara ta en kik i duschen och se om jag kan tigga till mig lite massage. Svanken har kännts väldigt bra sedan jag började motionera. Dock så har jag ont på andra ställen istället. Men men man kan inte få allt. Har ju bara ont i svanken ibland så man får väl vara glad för det. Min snusdosa har räckt i mer än 2 dygn nu *STOLT* Vore ju himlans bra om man kunde lyckas sluta helt men har inte riktigt orken att låta bli snuset. MEn det blir ju lite billigare när man drar ner på det iaf. Har känt mig duktig ikväll. Satt på BT och gick igenom några trådar och kopierade det som var bra och delade med mig till andra *stolt igen* Nu ska jag ta duschen!

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Fin hund. :D

2008-04-07 @ 23:45:41
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0