Psyk

Nu har jag varit iväg och kom precis hem. Efter Jahn så tog jag en fika hos svärmor trots allt och det är först nu jag fått komma därifrån. Sååå skönt att vara hemma igen och kunna röja bort lite skit innan vi får besök. Vi får inte det besöket vi räknade med idag men då passar en annan på att komma istället. Jaja... mycket folk blir det men det är ju inte så lång tid kvar. Sen vill jag inte ha besök på 3 år *S*
Jag ska ta och diska upp lite från igår och sen ska jag byta om. Ikväll är det ju hockey igen :D :D Måtte HV vinna bara. De bara måste vinna så de inte förlorar guldet i nästa match. Hoppas de vet hur man spelar ikväll också och att de visar de. Annars blir jag deppig! Nepp... vi höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0