Sen morgon

Men jag har faktiskt varit uppe ett tag. Pratat med tanta på MSN och gosat lite på Liza. Snart dags att gosa på Joel också. Han snarkar och snarkar. Fast å andra sidan så vaknade jag när han la sig imorse vid halv fem så han kan behöva sova lite också. I veckan kunde han inte sova och la sig efter två nästan varje natt och sen upp och jobba så jag förstår om han är trött också. Han skulle dra med mig ut på en ännu längre promenad än igår. Huga... Om ni bara såg Liza just nu så skulle ni förstå att VI är helt slut *S*
Har kollat på hust vi ska ha nere i Danmark. Vilket lyxhus! Jag har redan drömt massor, speciellt om bubbelkaret :) Sen blir det nog en megabra samester. VI blir 2+4+1 pers och det kan nog blir riktig kallabalik :D
Idag är mitt öga bättre när det fått sova lite. Men fy vad ont det gjorde igår. Joel lyfte locket för  att kolla om han såg något och då kändes det som om ögat torkade ur och sved skapligt.
Nepp göra något kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0