Tårtan

Tårtan får vänta tills imorgon eller ända tills på lördag med att bli helt klar. Bottnarna är klara men sockerpastan den får vi kavla ut nere hos pappa. Vi hinner helt enkelt inte ikväll. Jag har nästan packat klart, bara lite kvar, sen har vi ätti. Ska ut och gå en promenad sedan och då samtidigt packa i bilen. Köra bort den måste jag göra också och det gör jag antingen innan vi går eller efter. Sen ska vi göra en till sak och det tar lite tid. Joel ska skriva protokoll och jag ska försöka diska lite mer. Ja sen ska jag väl duscha igen då :) Vi har att göra till sena kvällen. Promenaden tar ju sin lilla tid. Men den tar vi runt tio så är vi hemma till elva igen.
Imorgon ska jag packa andra väskan sen ska vi hämta pojken. Tanka bilen måste vi göra också. Åh vad kul med noll kronor.... men det tar vi när vi ändå går ut sedan så är det bara att åka sedan. I helgen blir det inte mycket bloggande. Ska ju hem till pappa och där funkar inte nätet så bra på min dator precis. Ska räkna en del och sen ska jag låna pappas träningsmaskin och se om jag orkar köra fem minuter. Får ta med träningskläderna ner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0