Test

test

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Nöden har ingen lag
Titta på dig själv i spegeln: Något jag brukar undvika men ja
Gnälla: Det måste man ju
Skrika: Nja.... int emin grej
Sova: JA!
Ha ångest: mjo...
Skada dig själv med flit: brukar... nja... brukade
Ta mediciner du inte borde ta: brukade där också
Vilja dö: jo det händer
Drömma mardrömmar: Det med
Försöka vara annorlunda: Det är jag redan
Gå till kyrkan: Nej
Röka: Nej
Ljuga: Nej
Hata folk: Sånt kan man inte rå över
Lita på folk: sällan

VEM:
Saknar du: Plutten
Vill du döda: ingen?
Rörde dig sist: Liza :P Joel
Vill du slå: ingen
Vill du kittla: Niclas :)
Kramade du sist: Liza
Vill du prata med: Farfar
Skrek du på sist: Liza eller Joel *S*
Vill du vara som: Pappa
Sårade dig sist: Vet inte
Vill du bli galet full med: Jag vill inte det
Gjorde dig riktigt glad senast: Joel eller Liza
Fick du sms från senast: Oj... Anna tror jag
Ringde dig senast: Svärmor
Är vackrast på jorden: Joel, Liza

HAR DU:
För många vänner: Nej
Förföljelsemani: näää
Tvångstankar: några få
Någon annan psykisk sjukdom: I huvudet
Någon fysisk sjukdom: Vet inte
Någon skada: vet inte
Färgat håret: ja
Brutit några ben: ja
Några piercings: bara hål i öronen
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Nej
Tagit nakenbilder: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Typ
Varit kär: Ja
Dumpat någon: ???
Stulit någonting: mmmm
Gjort något olagligt: ja

HUR:
Går du: Som vanligt folk?
Svarar du i telefonen: Sanna
Fördriver du tiden: Med sånt här
Mycket pengar har du: Inte alls
Ofta diskar du: det händer
Ofta städar du: Det händer det med
Många stör du dig på: vet inte
Ofta träffar du din familj: minst en gång i månaden

TROR DU:
Att du kommer bli något: Näää
På gud: jodå
På rymdvarelser: nja
Att folk tycker om dig: näää
På ett liv efter detta: det vill jag tro på
Att fiskar kan tänka: Jadå det är jag övertygad om
Att du kommer leva länge: Det får tiden utvisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0