Tjat

Nej jag har inte hunnit sätta på filmen ännu. Fick en OSA precis... bara snart 2 veckor för sent. Lilla Gunte men han kunde tyvärr inte komma. Han skulle göra något med sin stora fina segelbåt. Tråkigt men GLAD att han ringde. Pratade med Ansa därifrån också. Hon höll på att kolla upp vilka som kommer och vilka som inte kommer. Jag har psykat de jag har på min msn nerifrån så då var hon gullig och hjälper mig (henne har jag inte psykat) *S* Imorgon skulle hon sammanställa den och skicka hit den via sms. TACK!
Sen frågade Gunte mig om cykeln jag har där nere. Känner att jag vill nog ha den trots allt. Den var lite dum men man kan säkert fixa den bara så man har en cykel. Så cykeln får åka från Västervik till Katrineholm den 3 maj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0