Toastmaster...

Om ca en timme kommer vår galne toastmaster hit *gillar* DÅ ska vi väl försöka få mer planerat än vi lyckats med innan. En liten bit mat och trevligt sällskap i planeringen är finfina saker :) Jag och Liza följde svärmor halvvägs hem sen vände vi och nu är vi hemma igen alltså. Jag ville hem så jag kan röja av lite mer här hemma. Fick ju lite disk nu när svärmor var här *måste diska igen*
Joel har inte kommit hem från jobbet ännu men han ska väl snart vara på g hem. Nu ska jag ta och hänga upp tvätten som är i maskinen och se om jag får ihop tvätt till en maskin till. Skönt om man kan ha kontrollen på tvätten istället för tvärtom :D
Vi ska nog hinna med en kvällspromenad senare ikväll också. Men nu ska jag som sagt röja lite till så man törs släppa in någon här. Voffan ligge rnöjt och sover... och jag har kommit på att jag inte lämnat någon helgrapport *dålig* jag lovar er att försöka skriva ihop några rader i ett senare inlägg.
Thats all folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0