Tyvärr...

så har jag inte skrivit ihop något om hippan ännu. SÅ ni får ge er till tåls... eller tills senare idag eller i veckan. Idag har det varit en riktigt seg dag. Har nog inte riktigt kommit igång ännu. Har försökt att städa i vardagsrummet iaf. Dammsugit bakom soffan och nästan heöa golvet (en lite fläck kvar) sen har jag torkat golvet också. Plockat saker och en stor mängd hundleksaker, undrar om Liza är bortskämd... Bakom soffan fanns det iaf en massa skit vilket inte var så kul men det var bara att ta tag i skiten. Jag tänkte försöka ta tag i den sista städningen av vardagsrummet nu och sen kan jag skita ner igen. :D :D
Jag tänkte nämligen ta ut en stor kartong och ställa ner sakerna vi ska ha med bort till festlokalen i. Det kan vara skönt att ha förberett lite och kolla upp hur mycket vi behöver ha med. Vi köpte ju för några fler bord och personer men nu får vi inte användning av allt. VIlket innebär att det blir mindre skrot att ta med bort dit *ler* Om man är smart sen så ställer man lådan bakom soffan så är den inte i vägen eller stör någon annan än mig själv som ränner till ballkongen med tvätt och tar inte tvätten.
Nu borde lilla bubben vara på väg hem från jobbet också. Då blir Liza glad när pappa kommer hem.... ojoj... då ska inte skurhinken stå ivägen det är ju en sak som är klar iaf. På torsdag ska vi till svärmor och äta också. Ska bli gott... gratis är extra gott. Så nu är det bara mat för 3 dagar vi behöver tänka på innan löning. YES! I kommande inlägg vill jag ha hjälp! Ska bar alägg ain bilder så ni kan hjälpa mig också :)
Hoppas ni har njutit av solen idag. Det har verkligen varit ett underbart väder idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0