Jämförelse

En lite jämförelse... har suttit och räknat på vad vi gjort åt än så länge och skrivit en ordentlig lista på det vi måste fixa på två månader. Kunde konstatera att det inte var så jättemycket kvar som jag trodde. Det var iaf kul att jämföra våra priser :D




Det är våran till vänster och deras till höger. Sjukt egentligne hur det kan skilja såna mängder (även om man tar bort resan) då har vi 15 något och de har 87. Det ska tilläggas att de inte alls har samma typ av bröllop som oss. Vi gör mycket sjäva för att vi inte har råd med något stort som vissa drömmer om. Jag får mitt drömbröllop vilket är huvudsaken. Där det står 0 på vårat det är bla ett smycke svärmor ska ge mig när vi ska gifta oss (jag skulle ha det då sa hon) och fotografen känner vi ju så man får väl köpa något senare som han tycker om.
Nu ska jag göra mig iordning för färden ner till papps.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: mikK

Mat för 27.000!? tjock släkt eller galna arrangörer. Oh my...

2008-03-20 @ 12:33:14
URL: http://IQfisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0