Kul kul :)

Städar och donar lite. DÅ jag vet att det är några skåp jag inte varit i sedan jag flyttade hit så har jag gått igenom dem nu. Låg en hel del kul där. Hittade bla en skolkatalog... dock var inte Joel med i den men många av hans vänner så jag har haft jättekul en stund. Funderar på att fota dem och ha bilderna till något kul :D Någon som har något förslag?

Imorgon kommer lilla Mikke hit. Undrar hur det ska gå. Hoppas iaf att vi kommer få lite gjort så man kan känna sig lite lugnare.

Joel ringde GF idag iaf och de hade väl förmodligen bara glömt bort oss eller trott någon annan gjort det. Men nu vet vi hur det gått med ringen och så... så det känns skönt. Bara ha lite mer casch och sedan komma på någon bra inskrift.

Voffan är väldigt pigg för sin ålder idag. Inte sovit hela dagen *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0