Myskväll

Nu är det snart dags för en "Myskväll" Postkoden och Melodifestivalen. Inte många bra bidrag med men ändå kul att se. Jag och voffan gick iväg till svärmor och har hjälpt henne flytta en jäklans massa saker *trött* Vi hann med en fika mitt i allt och sedan gick vi hemåt igen. Har varit hemma en timme nu och känner i fossingarna at jag varit upp på g hela dagen. Snart borde älsklingen komma hem också.
Imorgon får vi nog åka till svärmor, vilket är synd för vädret har ju varit underbart denna veckan men vi ska ha med en del saker hem så vi kan få hennes lgh helt tom så vi kan städa den. Jag får traska dit någon dag i veckan istället. Ja det är helt underbart, bra musik i öronen, underbart väder och en mysig voffan att promenera med. Kan bli bättre men ändå så underbart!
Liza är jättetrött efter allt kånkande idag och hon ligger redan och snarkar upponer i soffan. Sötnosen!
Nu ska jag göra något vettigare än att sitta här!
Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0