Skogen

Jahopp... jag och Liza åkte en sväng för vi tänkte ta en promenad. Tro nu inte att det skulle gå bra. Jag satte lurarna i öronen och körde (ett försök att nonchanlera Lizas gnäll). Vi kom dit där jag tänkte stanna men hela vägen var helt förstörd. Så det var bara att försöka åka vidare. Hittade aldrig något bra ställe där ute även om vi stannade till på några ställen i tron om det. Får leta upp någon annanstans med bra skog helt enkelt.
I lördags var vi ner på stan och beställde en ring. Jag såg ringen i början på veckan men blev tvungen att föra över lite pengar så vi fick åka ner i lördags. Ringen var jättefin och i samma guld som min förlovningsring (PERFEKT) Efter det var helgen mindre kul.... och innan också iofs.
Har idag vikt de papper som var märkta och märkt de som inte var märkta. Nu har jag bara 14 papper kvar att vika och limma så de blir kuvert. Joel skulle skriva ut lite saker men de vart inget bra. Hoppas hoppas de blir bättre imorgon. Får banka lite på honom så han gör alla imorgon då vi måste skicka iväg dem snarast!!
Vaknade 07.03 imorse och har varit vaken sedan dess. Iofs så somnade jag innan 22 eller 23. Minns inte. Men jag har iaf fått min sömn. Kan man lyckas soman tidigt idag också så man kan få in en slags rytm? Vore urbra då jag inte har så många tabletter kvar precis. Det är ju bara 10 pack och jag fick en. Och min läkare är borta i två veckor från idag. Sedan jobbar hon två veckor osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0