Torsdag kväll

Joel skrev till mig på msn när han skulle knalla iväg hemåt. Jag var så himlans trött så jag läste den sedan somnade jag väldigt sött. Helt utmattad av att inte ha gjort något idag. Mycket märkligt. Hur som helst så vaknade jag ju när han kom hem iaf och nu har jag plockat ihop lite tvätt och stoppat i tvättmaskinen, städat hela badrummet med allt vad det innebär och nu är tvättmaskinen igång. Då kan ni lista ut vad jag gör om en stund.... just det - hänger tvätt :(

Sedan ska jag göra lite sallad så vi kan fylla upp salladen som blev över igår och äta sallad när älsklingen kommer hem igen. Han sitter på ett tråkmöte och jag röjer hemma. Men det är väl rättvist när han har jobbat hela dagen och jag inte gjort så mycket.

Ska se om strömmen vill vara med mig på min sida så kan jag dammsuga lite i lägenheten också. Vore skönt att ha det gjort så slipper jag göra tokmycket imorgon.

Kram på er... om ni finns där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0