Bdb

*suckar* kom precis hem från svärmor och har söta bilder i datorn på Liza. Skulle lägga upp dem på bdb och då har några jävlar hackat sig in där. BLIR GALEN! Varför sabbar man något så för? Jag har ju mitt lösenord på fler ställen än just där för att jag är så glömsk och kan inte komma ihåg massa olika. Jo jag har funderat på att skriva upp på en lapp men det skulle inte funka. ARG!!!!!! Måste man sabba saker för andra? Räcker det inte om man sabbar för sig själv? Usch och blä. Jag är besviken.
Mina frågor jag ställt börjar ge resultat. Svärmos har börjat få hjälp. Nu ligger det inte på mina axlar längre. Så skönt också! Visst jag gillar henne jättemycket men det blir för mycket att umgås med henne dygnet runt. Man kan slappna av på ett annat sätt när man är ensam eller hemma i lugn och ro. Imorgon tänker jag inte på några villkor göra något. Nu har jag varit ute och flängt stor del av denna veckan också. Nu vill jag ta det lugnt och stöka runt hemma och bara vara mig själv.
Ikväll blir det tacos :P Är vrålhungrig så det ska bli gott med lite mat. Ev ska vi köpa "nya" köksmöbler av Carina. Det var rätt fint men vanligt. Ett väldigt fyrkantigt bord men med fina stolar som vi kan fixa kuddar till själva.

Får se om jag kommer in och skriver mer ikväll.
BYE!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja fy fan, är också arg för att vissa inte kan låta bli att förstöra. Människor som inte har nåt liv!!! GRRRRRRRRRRR! kram

2008-01-11 @ 23:17:24
URL: http://mariamalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0