Facebook

Nu har jag varit inne på facebokk några timmar och sökt och sökt. Hittade några av min klasskompisar som jag tyckte var ok på den tiden och sedan några jag kände från andra klasser och givetvis FURUSJÖbor :D Igår hittade jag en av mina sysslingar vilket var kul. Dock känner jag inte för att sitta och skriva en massa dä rutan gör som innan. VIll någon något eller fråga eller berätta eller nåt så kontaktar ju dem mig och jag får ett mail och sedan kollar jag bara där :D Jag är så himlans smart och BRA :)
Är riktigt nervös och otroligt stressad över bröllopet. Kommer det bli bra, kommer vi hinna allt? BLÄ!
Nu ska vi kika på en liten film och sedan nana kudden tror jag bestämt.
Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0