Fredag

En trött och sliten fredag. Inte lyft ett handtag. Är jag nere i en svacka då jag inte orkar göra något? Har iaf hittat en sida där hunden får ha en egen sida... dock på engelska och det är ju inte direkt mitt språk men jag tycks klara mig bra. Liza har redan fått 8 vänner sedan inatt och Dixie gjorde jag en sida till och hon har två vänner. Man kan alltså ha hundar som inte lever också. Det blir nog en lugn kväll idag... om vi inte får fixa bilen idag. Men det verkar inte så. Så jag ska in och röja bort lite kartonger och sedan göra iordning lite mys.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så jättemycket för recepten, ska se om jag kan göra någon av dom. Kram

2008-01-22 @ 13:07:19
URL: http://mariamalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0