Hemkommen

Nu är jag och voffan hemkomna från psyk och från skogen. Passade på att ta en sväng förbi skogen så vi kunde walka lite och voffan göra sina behov. Nu ligger hon här och bökar men är rätt trött. Hon vet väl att hon kommer få ut och åka idag. Vi ska ända till Malmköping och Dunker :D Anders ska kolla på bilen och beställa hem det vi behöver. Har vi tur så är det ingen där och Liza kan springa runt lite hos honom. Hoppas det finns snö där så vi kan busa rejält. Blir väl sent vi kommer hem så man får mumsa lite nu och ta igen sig (blir alltid så trött när jag varit hos Jahn) Tänkte slå på ett avsnitt med Medium också *finfint* Fick nyss reda på av älsklingen också att jag ska få en privat sminklektion (kanske han tycker jag ska piffa upp mig någon gång. Hans kompis Lina hade tydligen erbjudit sig att komma hit och sminka mig och lära mig. Ska bli kul.... allt går jag med på inför den stora dagen. Jag frågade Joel om inte hon kunde vara makeupartist åt mig .... han tyckte att det kan vi väl ta en annan gång efter att hon provat att sminka mig som kliar mig överallt och som inte sitter still *S* Älskar dig Joel! THX!
Kanske höres ikväll.
Sooo long!

Kommentarer
Postat av: Maria

haha ja du får la göra det. Tycker själv det är skiiiitsvårt med layouter och komma på hur man ska ha det. Oftast hittar man någon fin LO och vill ha det precis så, men så kan man ju inte göra :) Du kommer nog på nåt så småningom. Kram

2008-01-09 @ 15:56:29
URL: http://mariamalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0