Kinamat

Igår åkte vi iväg för att hämta kinamat. Vi fick stå och vänta en halv evighet men sedan fick vi med oss maten och vi kunde åka till Carina och Jossan och deras två hundar, två katter och två kaniner *ler* Fotade dem men har inte laddat in dem i datorn. Hur som helst hade vi en jättemysig kväll tillsammans och jag hoppas att det blir snart igen. Trevligt sällskap är bra.
Just nu har vi Mian här på besök.... inte fotat något än så det börjar nog bli dags för det. Mysigt med lite besök. Lizagrisen är världens underbaraste gosedjur.... bara så ni vet.
Nu börjar jag bli lite trött. Sov mellan 8 och 12 idag så det är väl inte mer än rätt att jag också får bli lite trött. Imorgon ska vi ut på en långpromenad *skönt* och sedan ska vi hem till svärmor och äta. Måste sätta fart med pappas tårta också. Antagligen en av de sista övningarna innan stora testet. Måste bli bra och måste ha god tid på mig. Och ang bröllopet så är jag klar med 5 st kuvert nu. Skapligt terapiarbete! Har bara ca 40 kvar *suck* Det tar en bra stund att få varje kuvert bra... och jag har inget tålamod samtidigt som det ska vara perfekt. Rätt jobb för mig :s

Nepp kolla klart på filmen och sedan kanske gå och nana kudden *gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0