Kvällen...

Det gick faktiskt riktigt bra hos Anders. VI har nu två helljus och extraljusen funkar + lampan inne i bilen. SÅ bra så bra. Nu kan vi se vart vi kör också. Tyvärr måste vi fixa med en sak till bilen som Anders ska hjälpa oss att byta. Det var ju inte direkt kul att köra ner till hans verkstad. Det var ISGATA och halt som satan. Men vi kom både upp och ner... fast med lite problem *S* SÅ imorgon ska det ringas och se om delen finns i Khålan eller om A ska beställa. Det går nästan snabbare för honom att beställa och få hem än för oss att ringa och åka och köpa. På vägen hem så stannade vi till och köpte lite dricka och hämtade ut mitt paket från cellbes. Kläderna var faktiskt väldigt fina. Bara lite missnöjd med byxorna jag beställde till sommaren. De var inte i något jeansliknande utan mer i frottetyg. Mysiga men de skulle ju vara snygga! Får gå runt med dem hemma istället. Fick lite påslakan med kossor (Joels favorit) och lite gardiner och en sån där man hänger framför kökshanddukar mm i en sån där trämojäng. Bra ord va? Mycket funderingar... ska man ska man inte... orkar man... vill man? Nä jobbigt värre! Var dock inne i en affär helt själv idag mitt på ljusa dagen. Hade det i läxa att försöka ta mig in i en affär innan jul men det gick inte. Nu lyckades jag men med bra mycket ångest. Nu ska jag återgå till totto (Hästhoppning) på tv:n

See Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0