Läkaren

Idag var jag hos läkaren mot alla odds. Sedan åkte jag till svärmor och var där och fikade och kollade på hennes nya lägenhet. Jag gillade den och ville flytta dit men nu är det ju inte så. Jag vill inte bo i lägenhet.... jag vill ut! Jag vill ha en villa men varför fins inte vårt hus någonstans? Jag har sådan lust att bara spy på lägenheten just nu. Ja sen vågar jag inte åka hem själv så imorgon får jag åka till svärmor igen och sedan hämta Joel på jobbet. Hatar mitt liv just nu. Orkar inget och vill bara sova. Sova sova sova. Om man ändå kunde sova!

Kommentarer
Postat av: Maria

Lilla vännen vad jobbigt. Vet hur det är att må så där piss, mitt eget liv är också ett helvete just nu. När Sandra gick med mig på foilkan så brukade jag sjunga för henne: "det blir bättre och bättre dag för dag...." Nu önskar man nästan att någon kunde sjunga det för mig :) Kram

2008-01-31 @ 22:38:11
URL: http://inutimig.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0