Lista

en lista jag hittade som ska sammanfatta året 2007

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Köpte en egen lappe :D

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade förhoppningsvis inga. I år har jag inga

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jadå

Dog någon som stod dig nära?
Dixie (Lizas mamma) Svärfar

Vilka länder besökte du?
Inget land tyvärr

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mer sex åt folket :P

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
27 Januari, 21 November, 14 December kommer jag alltid minnas

Vad var din största framgång 2007?
Att jag kom till psyk tror jag

Största misstaget?
Vet inte....

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo man tackar ja.... hade ju vinterkräkan.... aldrig mer!

Bästa köpet?
Soffan

Vad spenderade du mest pengar på?
Liza, andra och saker :D

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Inget som jag kan tänka på sådär men man är väl glad för det mesta?

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Live Forever

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mer ledsen tror jag. Två bortgångar och massa strul hos pappa

Vad önskar du att du gjort mer?
Mycket och inget

Vad önskar du att du gjort mindre?
Klagat!

Hur tillbringade du julen?
Med "Familjen i Katrineholm" sedan kom Martin på kvällen

Blev du kär i år?
Mer kär i Joel

Favoritprogram på TV?
Har inte ett.... flera

Bästa boken du läste i år?
Familjegraven tror jag

Största musikaliska upptäckten?
menas musikal eller musik? Musik-Sonja Alden

Något du önskade dig och fick?
En hel del skulle jag tro

Något du önskade dig men inte fick?
Barn?? Det står väl alltid på önskelistan men kanske inte ännu

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Myste hela dagen med älsklingen som tog ledigt för min skull :D

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En del...

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Katastrof?

Vad fick dig att må bra?
Jeol, Liza och familjen

Vilken kändis var du mest sugen på?
Det är väl alltid Magnus C i så fall... men sugen och sugen

Vem saknade du?
Många

De bästa nya människorna du träffade?
Måste vara Tappio som är ny... och Jahn såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0