Morsning

Det gick finfint att hiita tillbaka hit denna gången :P Känns bara så mysko att sitta och skriva direkt på nätet när jag är van vid att först skriva i ett program och sedan ladda upp. Men man vänjer sig väl även om jag inte tänker ta bort den andra bloggen då den är på hela min hemsida. Ska snart hoppa in i duschen för en snabbis och sedan fara iväg. Får se om jag kan gå in och shoppa lite "grus" som vi tänkte ha i några vaser. Somnade rätt ok i natt ändå. Kollade på klockan innan jag somnade och då hade den inte hunnit slå tre. Vilken lättnad när jag visste att jag måste upp hyffsat. Imorgon är en mindre rolig dag men det är väl bäst att ställa klockan för säkerhets skull. Nepp duschen var det!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0