Ojdå

Efter en sömstrulig natt är jag vaken och konstaterar att jag har haft väldigt många besökare på min blogg idag. Vore ju lite kul att veta vilka som varit inne här. Ska strax göra mig iordning och sedan åka och hämta svärmor och Joel. Sedan när "det" är klart så ska Joel till jobbet igen och vi hem till svärmor. Sedan ska jag hämta älsklingen och åka hem och göra iordning svärmors akvarie. Vi tog inte hem något till henne i mellandagarna eftersom de skulle bli själva hemma i en vecka utan någon mat i så fall. Sån där mat man kan köpa som ser ut som en liten vit sten är bara skit. Ungefär samma sak som att de kommer vara döda när vi kommer hem. Hos oss finns det iaf bakterier i vattnet och alger att äta. Man ser inte mycket alger men det finns ju alltid något. Sedan ska vi se om vi kan byta däck på hennes bil också. Hon kör ju inte sin bil men den ska in på bes. i början på feb så vinterdäcken måste på. Ska bli kul att köra hennes bil...kanske en sista gång. Nej dags att göra sig iordning nu.
Later!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är en av dina besökare :)

2008-01-10 @ 13:41:14
URL: http://mariamalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0