Ont

Idag har jag riktigt ont i nacken och ryggen. Ja halsen också tyvärr. Igår så vart det jättetjockt i halsen och jag tog astmamedicinerna men det ville inte släppa. Låg hela natten och höstade och försökte få luft. Idag är det något bättre. Undrar om det kan ha med svärmors rökning att göra?? Rökte ju själv något år men sedan kände jag att halsen och lungorna tog stryk och jag slutade och började snusa istället. Sedan dess har det inte varit så här jobbigt. Har ändå idag strulat med en gardin som inte ville dit jag tyckte den skulle. Men jag vann... och nu är jag slut. SÅ surt! Visst jag ville ta det lugnt idag men pyssel hemma räknar jag ändå som lugnt. Jaja... det ger sig väl någongång.
Grisungen ligger och snarkar i ett. Hon är väl också trött efter att det har hänt en del sista tiden. Hon har fått vara med ute på mycket och då brukar hon ju bli trött så vi får väl ligga på sofflocket en stund då. Försökte fota min ena orkidee men då dog kameran. Fick några bilder men vet inte om de blev super precis. De andra batteriena laddas, jag satte i de som var laddade sist men tydligen hade någon bytt ut dem *muttrar* så nu får jag vänta några timmar innan jag kan fota igen. Shiet happens.
Ha en bra helg
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0