Uppe med tuppen

Det känns så iaf. VI var vid bilprovningen vid 06.40... och peppar peppar så hade jag somnat innan så jag var inte helt övertrött... även om jag gav gubben fel nyckel *S* av ren vana drog jag med den ut men han blev inte sur. Han hade väl förmodligen mött fler trötta människor under sin tid. Vi fick köra in som bil tre och ut som första :D Och vi gick igenom utan problem men jag var bra nervös ska jag erkänna. Jag tycker ju att bromsarna inte känns bra och han påpekade att vi skulle se över handbromsen/bakbromsarna. Men ingen anmärkning såklart! Det är bara ett år sedan vi bytte bak och fixade med vajer till handbromsen mm. Så kul när man kommer hem efter 23 och ska upp vid 06. Och man dessutom vet att man inte brukar kunna sova. Dock såg jag bara början på medium (börjar 00.55) sen somnade jag.
Älsklingen gick in på kondiset här i huset och kollade efter goda morgonmackor med fyllning. De hade bara tonfiskröra ännu så jag fick två semlor istället och han en macka. Jag hade ärligt hellre mumsat en macka men semlorna är farliga så jag klagar inte.
Trodde jag skulle somna som en skjuten när jag kom hem igen men jag är peppar peppar inte totalt slut. Ska lägga mig och titta på nyhetsmorgon och somnar jag så somnar jag.
Ni får en bild på det senaste vi gjorde igårkväll med bilen!
Morron/Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0