Urnsättning..

Min älskling var jätteduktig idag. Han bar urnan till platsen och sedan sänkte han ner den. Är såå stolt. Jag tyckte det gick rätt bra idag. Det var ju givetvis jobbigt när han skulle ner i jorden men samtidigt fick vi ju säga ett så fint adjö på sjukhuset strax efter att han dött och det är väl det som sitter i. Han hade SINA kläder och såg verkligen frisk ut. Jag är otroligt lättade för jag trodde de skulle bli jättetufft.
Vi har varit hos svärmor, jag och Liza sedan vi var vid kyrkogården och sedan hämtade jag Joel när han slutade jobbet. Vi har pratat, ätit och fixat med akvarie som vi gav till svärmor. Hon verkade lycklig över lite mer ljus och lite rörelse och HENNES fiskar. Vid 18 så åkte vi iväg med svärmors bil och bytte däck. Sedan fikade vi hos Carina (hennes man hjälpte oss att byta däcken) och kollade på deras kaniner. Så otroligt söta de var. Dock tog vi ingen bild :(
Satt och var jättetrött hos svärmor men nu när jag körde hem så vaknade jag till igen och då var det bara att sätta sig här och skriva om dagen.  Ska väl ställa ut datorn och försöka sova lite. Svärmor ville ha hjälp med papper och grejer imorgon så sova behöver jag så jag orkar upp.
Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0