Hellman

Jahopp nu heter man Hellman då... helt och hållet för idag kom mitt nya visakort så nu får jag betala som en Hellman *S*

Annars har jag inte gjort så jättemycket idag. Ska däremot. Dessutom lämna bort underbara underbara voffan *separationsångest*

Jag har tagit bort massor med bdb jag bevakat, jag kan ju inte kolla på massor med bilder hela tiden och sen har jag varit in på BT och tagit bort massa trådar där. Jag tror att de har börjat rensa i sina arkiv för vissa trådar hade de tagit bort. För mig 70 stycken (såna som de förmodligen arkiverat) Jaja... jag kan leva utan dem nu, jag har ju min man. Tråkigt men vad ska man göra?Mina allra bästa favoriter var iaf kvar.

Har betalt lite räkningar och provat mitt nya kort som verkar funka alldeles utmärkt. Även detta var blått *glad*

Nu ska jag ta och vika lite tvätt innan svärmor kommer förbi.

Hoppas ni har det bra i sommarvärmen!

2 dagar kvar till danmark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0