Ang bloggen

Jag har försökt komma in här och skriva men det har verkligne inte gått. Därför det har tagit mig tre veckor att äntligen få fram ett inlägg. Har hänt lite saker. En sak är jag heldeppig över och tycker det är jättejobbigt men vi försöker lösa det. Det bara måste gå! Sen var jag hemma hos pappa förra veckan, för att han inte var hemma. VI hade en bra vecka men den hade kunnat vara ännu lite bättre om inte vissa varit där. Men man kan inte få allt här i världen. Ikväll ska vi åka ner igen. Fira lite påsk. Sen åker vi hem på söndag igen och firar lite påsk med svärmor så blir hon glad. Joel hade ett möte ikväll så vi måste åka efter det. Någon gång vid halv tio. Min ena orkidee som inte blommat på ett år har fått stora knoppar så vi väntar med förtjusning på att de kommer slå ut helt. Den vårdas ömt varje dag :)
Nu ska jag äta lite så jag kan köra till kyrkogården sen. HÖRS!

Kommentarer
Postat av: evelina

var med och tävla på min blogg:D

2008-03-20 @ 12:27:01
URL: http://ewezi.blogg.se
Postat av: mikK

Söt vovve på header bilderna, vad för ras? :)

2008-03-20 @ 12:31:44
URL: http://IQfisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0