FK

Ja jag skulle bli uppringd av dem i tisdags men inte har man hört ett knysst. Tog upp det med Jahn i onsdags och han ringde två gånger när jag var där. Inget svar. Men igår... ja tro det eller ej... då ringde en riktigt vänlig tant upp och bad om ursäkt att de inte hade meddelat något. Så hon skulle ta tag i det och had ehon inte hört av sig i veckan som kommer så skulle jag höra av mig i slutet på veckan. Sen hoppas jag att de fattar ett bra beslut så man kan börja leva igen. Det suger att leva som vi gör nu. Men man får härda ut. Så är det bara men det är hemskt det som FK gjort. Och att det ska ta två veckor med samtal för att få ett samtal av dem när de egentligen inte vet något om mitt fall ändå. Då har de ändå haft sedan den 19 februari på sig. Ja man kan väl inte ha för stor krav men panik och ångest för allt.
Nej nu ska jag fira mig själv med att rengöra pumpar sedan ska jag ta mig en dusch. Får se när gubben behagar vakna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0