Hemma....

I mitt barndomshem som det så fint heter...
Just nu sitter jag med Nicken i badet. Ja jag sitter på golvet och han i karet såklart. Han har inte badat på många år så jag tyckte det var dags att han tog sig ett dopp.
Inte hänt jättemycket. Började dagen lite senare än vad jag gjort den senaste tiden. Skönt med lite sovmorgon. Sen har jag och Niclas tömt hans rum för vi ska måla taket och "SAPPETTSERA" som han säger *ler*
Pratade en kortis med Sandra föut. Vilken lättnad jag känner när jag äntligen pratat med henne. Dock ska jag nog ringa hennes föräldrar någon gång den kommande veckan, så de vet hur vi tänker så jag kan få träffa Änglasyster snart! Har räknat lite på hur mycket som det vi har kvar till bröllopet kommer gå på. Visste vad pappa skulle säga och jag hade en bra "ursäkt för mitt samvete" men den hjälpte inte så förmodligen kommer mitt samvete gå i botten. Men jag ÄLSKAR PAPPA! Finns ingen bättre!
Nu ska jag leka lite med flaskor och allt vad det är i karet. Ha det bra! Och GLAD PÅSK om vi inte hörs mer i helgen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Är det den sandra som jag också känner som du menar? Har tänkt på henne och undrat hur det är med henne. Vet att hon blev inlagd och sen har jag avregistrerat mig från lunar så har inte hört nåt mer. Du får hälsa till henne om du pratar med henne fler gånger, vilket du förmodligen kommer göra :)
Kramizar

2008-03-21 @ 21:49:05
URL: http://inutimig.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0