Sådär

Satte fart och tog fram mina nya skor så jag kan gå in dem lite. Hur det än blir så måste jag förr eller senare gå in skorna så jag kan lika gärna göra det nu.
Det gick så bra när jag höll på med kläderna att jag vågade ta fram väskan och det gick riktigt bra. Visst jag fick vara snabb men Liza tjöt bara lite sen var jag klar och gjorde annat och då blev hon lugn igen. SÅ bra det går tjoho. Har matat fiskarna och vattnat blommorna. Ska bara hänga upp det sista av tvätten och packa ner massageoljan så är jag klar sen. Joel är väl på g hem snart. Brände lite bilder till skivor också så jag har en backup. Hinner med mycket fast jag är rätt trött. Ska ju köra i ca 3 snart *Jippie*
Tänkte lägga ut en bild på statistiken. Den går upp och ner och det är lite kul att några läser den ibland. Visst får jag skylla mig själv som inte gett adressen till många men så vill jag ha det.
Ha en bra helg om jag inte skriver mer.
BYE!

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0